[slikom] Re: Fw: [FC] NVDA demonstration

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Apr 2007 13:41:46 +0200

     Zdravo Davide,

     Ja pratim razvoj ovog čitača ekrana od kako je na internetu izašla
prva informacija o njemu. Već sam nekoliko puta skidao nove verzije i
probavao ga. Razmjenio sam i nekoliko poruka sa autorom ovog projekta. Link
se već odavno nalazi na web portalu slikom.
     Ovaj čitač ekrana podržava sinteze SAPI5 ali kod mene je bilo
problema. Microsoft-ove sinteze rade. AnReader se zaglavio na prvom
pokušaju i više ga nisam probavao. Bio sam u prilici da probam na jednom
računaru gdje je instaliran Wintalker voice, takođe kao SAPI 5 i radilo je
dobro. Ostaje problem šta da se radi kada na računaru nema sinteza ili
postoji greška u njihovoj instalaciji. Ja ga imam na svojoj izmjenljivoj
memoriji i ponekada iskoristim na računarima gdje nema instaliran čitač
ekrana a treba nešto da radim.
     Ipak ostaje još dosta problema koji nisu rješeni a koji bi trebali da
funkcionišu da bi ovaj čitač dobio upotrebljivu svrhu. Meni lično je
najveći problem čitanja dijalog prozora kao što su multi page dijalog
prozori. Recimo kada otvorim svojstva nekog foldera, diska i slično.

Pozdrav, Gradimir

Od: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
Za: <info-blind@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Cc: "BLIND NEWS" <blind_news@xxxxxxxxxxxxxxx>; "SLIKOM"
<slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Poslato: 2. april 2007 13:55
Tema: [slikom] Fw: [FC] NVDA demonstration

Evo vam direktnog linka za skidanje .ogg fajla kako biste chuli kako zvuci
NVDA, besplatni chitach ekrana:
http://www.nvda-project.org/audio/nvda_demonstration_r380.ogg
Pa prosudite sami.