[slikom] Cuvanje mail poruke

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Apr 2007 10:10:02 +0200

    pozdrav! S vremena na vreme mi se desava, da mi se umesto funkcije da
poruku iz in boksa premestim u zeljeni folder pojavljuje mogucnost mail
message.
   Zanima me zbog cega se istom procedurom nekad dobija mogucnost move to
folder, a nekad mail message.
   Da li moze neko da mi protumaci sta to ja radim da na zeljeni nacin ne
dobijam uvek istu funkciju.
   Odgonetacima ove zagonetke unapred zahvaljujem na zelji da mi to objasne.
Misa.