[slikom] Da ne povjerujete...

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Apr 2007 10:00:54 +0200

     Zdravo svima,

     Kako sam subjekt kaže, da ne povjerujete svojim očima, ušima ili bolje
reći JAWS-u i internet brovseru... Ovih dana raspravljam u jednoj grupi iz
kako bi to rekli inostranstva na meni jedva razumljivom Engleskom jeziku o
web stranama i njihovoj pristupačnosti za slijepe. U toj grupi neki su
branili da su web strane uglavnom dobre i lako pristupačne. Radili su to
oni koji su napredni korisnici računara a i sami prave web strane.
     Onda se neko dosjetio i zamolio da svako od nas posjeti deset
različitih web strana a koje su rađene za slijepe korisnike, dakle web
strane organizacija koje okupljaju slijepe, centara za obrazovanje,
zapošljavanje, pomoć i slično i da kaže šta je tamo uočio. Tako ja posjetim
deset web strana iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije. Mislim ukupno
deset i prosto da ne povjerujem šta sam sve uočio.
     Jednostavan zaključak. Dobre su ostale web strane koje nisu namjenjene
slijepim kada su ovakve ove koje su namjenjene. Neću u ovoj poruci navesti
ni jedan konkretan primjer mada bi bilo dobro da to uradim. Imam više
opravdanih razloga za to. Oni koji mi ne vjeruju da je tako neka posjete
sledeću web stranu na portalu slikom:
http://www.slikom.org/srl/org.html
i na njoj neka aktiviraju linkove, naravno jedan po jedan, iz podnaslova
koji se zovu.
1. Organizacije Jugoistočne Evrope koje okupljaju slijepe i slabovide osobe
2, Ustanove Jugoistočne Evrope koje obrazuju i zapošljavaju slijepe i
slabovide osobe
     Samo će vam se kazati zašto ovako mislim. Čak i neke web strane na
kojima se nude proizvodi za slijepog korisnika računara su nedostupne za
tog istog korisnika računara.

Pozdrav Gradimir