[slikom] Re: Da ne povjerujete...

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Apr 2007 10:57:30 +0200

Pozdrav svima!

Meni uopce nije cudna ova Gradijeva konstatacija jer npr. ima organizacija
cije stranice nisu radili slijepi, vec potpuno videce osobe prema svom
nahodjenju. Te iste organizacije, iako su imale slijepih clanova koji su
znali i jos uvijek znaju napravit pristupacan web cite za slijepe ne daju
povjerenje takvom svom clanu jer kao sto jedan "slijepac" zna o tome, vec se
u tu svrhu radije angaziraju ili neki poznanici rukovodecih, ili neke osobe
iz vana koje se za jedan takav obavljen posao honoriraju. Zato i imamo takve
rezultate...

David