[slikom] Re: Fis

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jan 2006 16:23:10 +0100

Pozdrav svima!

Milane, ovde cu ti dati par uputstava, a ako i dalje ima problema,
zavrsicemo to u privatnoj prepisci.
Problem:
Kod nekih racunara Jaws-ov kompajler odbija da kompilira skripte.
Resenje:
Procitaj napomene na kraju uputstva koje dolazi uz Fis, kako i koje fajlove
treba kompilirati.

problem:
Verzija koju imas je nemacka a ini fajl je odstranjen naknadno iz Jaws-ovog
direktorijuma. To su neki radili da izbegnu javljanje Nemackog Eloquence-a
kao default-nog.

resenje:
Proveriti u Jaws menu/language/Jaws language
da li je ukljucen "English (united states).

I da ne zamaramo ostale koji nisu zainteresovani za ovu temu,
a razlozi na razlicitim racunarima mogu biti razliciti, i tebi Milane, kao i
svakom ko bude imao problema sa instaliranjem Fis-a, odgovoricu, i problem
cemo resiti u medjusobnoj prepisci.
Samo jos da kazem, da je instalacija bezbedna iz korisnickog ugla jer je u
svakom momentu moguce vratiti originalne postavke Jaws-a.
U ovoj verziji, Fis je dobio na kvalitetu, ali sama instalacija zbog svoje
specificnosti, za sada je ponekad vezana sa rucnim kompiliranjem.
Ova problematika, jos uvek nije uspesno resena ni na stranim listama slicnim
Slikomu, gde se nalazi daleko veci broj vrsnih programera.

Pozdrav svima, i pisite pa cemo svaki eventualni problem resiti a svako vase
iskustvo i povratna informacija su dragoceni u prevazilazenju nedostataka
kod instalacije.
Dragan.