[slikom] Re: Fis

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Jul 2005 00:44:16 +0200

Pozdrav svima!

Viki, ono sa upisom u edit polje na internet stranici, stoji i nije do tvog
kompa, ali ovo sa instalacijom preko stare sasvim sigurno nije dobro. Ako
nemas nista od podesavanja za Jaws do kojih ti je stalo, najbolje je da
ponovo deinstaliras Fis i potom uradis:
Installations Maintenance
iz Start menu/Jaws/Tools/
Onda u ...settings\enu Jaws-ovom direktorijumu, potrazi sve sto je Fis-ovo,
ukoliko necega jos ima, i izbrisi. NJegovi fajlovi sada pocinju sa "Fis", a
ako ima jos necega od ko zna kada ranije, takvi pocinju sa "Trans".
Onda instaliraj ovu novu verziju, i trebalo bi da sve korektno radi u skladu
sa sadasnjim Fis-ovim mogucnostima.

Srdacan pozdrav,
Dragan.