[slikom] Re: Fis

  • From: "Dalibor Savic" <dacko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jan 2006 02:10:53 +0100

Æao Iksi ja sam imao isti problem prilikom testiranja istog nema druge nego da
kompilira¹ skriptu u skript menad¾eru kao i u vordu i internet eksploreru sa
ctrl s to mu je za sada i jedina gre¹ka ali se da ispraviti sve ostalo je super
za one koji ne znaju u vordov skript menad¾er kao i za i eksplorer uæiæete
pomoæu tastera insert i nula Daèa