[slikom] Re: Fis

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jan 2006 17:19:26 +0100

     Zdravo svima,

Ja Fis koristim pod Windows XP a mogu probati i u Windows 98 SE pa pisem
iskustva.

Gradimir.

Od: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: Fis

Caos! Evo ja upravo sad isprobavam fis tacnije useo sam da ga registrujem u
win 98 ali se u xpu javio veliki problem. Naime iz nekog razloga jaws script
manager ne zeli da upise u difolt file linije koje se odnose na fis. U
pitanju su verzije jaws-a 6.10 i 3.20 u win 98 nema tih problema pa smo
Dragan i ja pomislili da postoji neka administratorska zabrana mada ne
verujem jer nisam tako nesto nikad postavljao.. Ako neko ima slican problem
bilo bi lepo da ga iznese.