[slikom] Re: Fis

  • From: "Dragan Miljojcic" <gagabim@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Jul 2005 00:24:34 +0200

Pozdrav svim prijateljima sa liste!

Viki, Fis je i dalje prevashodno namenjen za citanje tekstova u staticnom
okruzenju. To sto se u mnogim situacijama pri kretanju ponasa dosta bolje
nego ranije, nikako ne znaci da je u potpunosti pokrio sve Jaws-ove
funkcije. Ovo je veoma tesko, obzirom na nacin kako je koncipiran. I sam
Jaws, od verzije do verzije ima nekih nedoslednosti pa je to tesko uklopiti,
medjutim, ima jos dosta toga sto se moze, i sto znam da uradim, ali bice
potrebno jos vremena. Ono sto mogu da obecam je da necu napustiti ovaj rad a
podrska koju dobijam mi mnogo znaci i na tome vam svima zahvaljujem.
Svi koji su kupili prethodnu verziju fisa, ili su je dobili na poklon, mogu
mi poslati broj svoje kopije, kako bih im poslao broj za novu verziju.
Ostale molim za razumevanje sto uopste i naplacujem registraciju Fis-a, jer
sve nas sa liste dozivljavam kao jednu veliku porodicu, ali  mislim da sam
njegovu cenu ucinio zaista minimalnom.

Srdacan pozdrav,
Dragan.