[slikom] Re: Deset godina liste SliKom

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 23:52:04 +0200

Subota, 29. jun 2002. / Petak, 29. jun 2012. Deset godina liste "SliKom".

Pridruzujem se  cestitkama za godisnjicu ove liste, pri cemu se zahvaljujem
svima onima koji su mi pruzili podrsku za moje ovladavanje racunarom.
Takodje su moderatori ove liste, nesto posebno u odnosu na druge, jer imaju
odredjeni osjecaj za toleranciju.
Lista nije formular, nego su to ljudi koji je sacinjavaju, pa je tako ona
ogledalo nas, a ne neceg imaginarnog.
Koliko mi vrijeme i znanje dopusti doprinijecu u buducnosti uspjesnom
bitisanju ove liste.
Pozdrav svim clanovima i ziveli.
Dobrinko D.