[slikom] Re: Deset godina liste SliKom

  • From: Bada Bokša <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 21:26:59 +0200

Subota, 29. jun 2002. / Petak, 29. jun 2012. Deset godina liste "SliKom".

Pozdrav svima!

Clan liste slikom sam od travnja 2006te godine.
Moje znanje je tada bilo takvo da se nisam znala niti sama prijaviti vec sam
uspjela tek iz drugog pokusaja.
Nisam pohadjala nikakav kompjuterski tecaj vec sve sto danas znam je
zahvaljujuci postojanju liste Slikom i clanovima koji su nesebicno svoje
slobodno vrijeme koristili izmedju ostalog u tome da nam odgovaraju na nasa
pocetnicka pitanja, rijesavali  nam probleme, i od takvih smo clanova se
ucili u radu i savladjivanju kompjuterskih vjestina.
Osim toga, Lista Slikom nam je bila i podloga za upoznavanje novijih osoba u
zivo ili putem drugih komunikacija, te produbljivanja prijateljstva.
A mozda puno njih se i ne bi upoznalo da ih nismo susreli bas na ovoj listi.
S toga, ja zelim Sretnu Desetogodisnjicu postojanja i rada listi, kao i
moderatorima koji su cvrsto stajali na nogama, sa zeljom da ovo i dalje bude
mjesto koje ce nas okupljati i gdje cemo nesebicno dijeliti svoja znanja.
 Kao i uvijek, zahvalna sam svima koji su svojim odgovorima mi pomogli da
puno toga naucim i saznam, i da danas mogu samostalno raditi i vece zahvate
na kompjuteru.

Hope to speak to you soon!
Bada.