[slikom] Deset godina liste SliKom

  • From: "atanas ristov" <atanas.ristov@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Jun 2012 10:50:58 +0200

Pozdrav!
Chestitki I od mene po povod jubilejot na slikom listata.
Vi posakuvam ushte mnogu godini rabota I uspeh vo rabotata.
Atanas ristov

  Od: Bada Bokе║a
  Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Poslato: 28. jun 2012 21:26
  Tema: [slikom] Re: Deset godina liste SliKom

  Subota, 29. jun 2002. / Petak, 29. jun 2012. Deset godina liste "SliKom".

  Pozdrav svima!

  Clan liste slikom sam od travnja 2006te godine.
  Moje znanje je tada bilo takvo da se nisam znala niti sama prijaviti vec sam
  uspjela tek iz drugog pokusaja.
  Nisam pohadjala nikakav kompjuterski tecaj vec sve sto danas znam je
  zahvaljujuci postojanju liste Slikom i clanovima koji su nesebicno svoje
  slobodno vrijeme koristili izmedju ostalog u tome da nam odgovaraju na nasa
  pocetnicka pitanja, rijesavali  nam probleme, i od takvih smo clanova se
  ucili u radu i savladjivanju kompjuterskih vjestina.
  Osim toga, Lista Slikom nam je bila i podloga za upoznavanje novijih osoba u
  zivo ili putem drugih komunikacija, te produbljivanja prijateljstva.
  A mozda puno njih se i ne bi upoznalo da ih nismo susreli bas na ovoj listi.
  S toga, ja zelim Sretnu Desetogodisnjicu postojanja i rada listi, kao i
  moderatorima koji su cvrsto stajali na nogama, sa zeljom da ovo i dalje bude
  mjesto koje ce nas okupljati i gdje cemo nesebicno dijeliti svoja znanja.
   Kao i uvijek, zahvalna sam svima koji su svojim odgovorima mi pomogli da
  puno toga naucim i saznam, i da danas mogu samostalno raditi i vece zahvate
  na kompjuteru.

  Hope to speak to you soon!
  Bada.