[slikom] Re: Deset godina liste SliKom

  • From: "Agencija INSERT" <kentra.hamdo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Jun 2012 12:24:44 +0200

Drage koleginice i kolege,

Na veliku radost i zadovoljstvo svih nas, lista slikom danas obilježava svoj
deseti rođendan. U ovom periodu, lista je dala ogroman doprinos razvoju
informatičke pismenosti kod slijepih. U ime agencije Insert čiji su osnivači
članovi ove liste, i u svoje lično ime čestitamo listi slikom deset godina
postojanja i uspješnog rada.
Hamdo Kentra i Dragan Miljojčić.

Agencija INSERT

From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>