[slikom] Deset godina Liste "Slikom"

  • From: Midhat Bjelosevic <bjelosevic.midhat@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Jun 2012 13:10:12 +0200

Pozdrav druze Gradimire!
Vjerujem da se neces ljutiti sto te ovdje oslovljavam onako kako se mi
oslovljavamo privatno. Iako si trazio da ne cestitamo, ipak cu uputiti
najtopliju cestitku i zahvalnost tebi i tvojim saradnicima, moderatorima
Liste. Moje je uvjerenje da je Lista "Slikom" postala prava skola
informaticke pismenosti koja ima sanse da postane i akademija u oblasti
informaticke pismenosti i primjeni asistivnih tehnologija na ovim
prostorima. U ovoj skoli je bilo mjesta za sve, kako za one koji su tek
pocinjali, tako i za one koji su napredovali toliko da su postali programeri
koji su nam, svojim kreativnim radom, omogucavali da se koristimo odredjenim
vrstama programa koje, bez prilagodbe, ne bismo mogli koristiti.
Drago mi je sto ovom prilikom mogu istaci nepobitnu cinjenicu da je
Lista "Slikom", najsnaznije uticala na razvoj informaticke pismenosti slijepih u
Bosni i Hercegovini. U tome, najvecu zahvalnost dugujemo claanovima Liste:
Kragic Graadimiru, Sobocan Zlatku, Skaljo Nijazu, koji su, uz nesebicnu
podrsku Milojcic Dragana, skupa ssa mnom, kao tehnickim organizatorom,
odrzali dva seminara za slijepe u nasoj zemlji u Centru za slijepu i
slabovidnu djecu i omladinu, koji nam je pruzio nesebicnu pomoc i stavio
na raspolaganje sve svoje ljudske i tehnicke resurse. Kao sto je vec poznato,
ovi seminari odrzani su u oktobru 2006. i februaru 2008. godine, a oba
seminara pohadjalo je vise od 120 ucesnika iz cijele Bosne i Hercegovine.
O losim stvarima koje su se desavale na Listi, ovom prigodom ne bih
nista govorio. Samo cu reci da je takvih stvari bilo i to najvecim dijelom
zbog popustljivosti moderatora i njihovoj zelji da Lista koristi svima,
koliko je to moguce vise. Ponekad smo se ljutili na popustljivost moderatora
prema nekim clanovima Liste, a oni su to radili iz najbolje namjere, a cesto
su imali razloga za to koje mi nismo znali i koji nam se nisu ni trebali
saopstavati posto se cesto radilo o problemima licne prirode nekih clanova
Liste. Dakle, ovo nije kritika upucena moderatorima nego sam zelio istaci
njihovu dobronamjernost prema svim clanovima Liste.
Sretno svima!

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe