[slikom] Re: Problem sa skajpom

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 23:18:48 +0200

Subota, 29. jun 2002. / Petak, 29. jun 2012. Deset godina liste "SliKom".

Jedino sto sam uspio jest instalirati verziju skajpa 5.0, ali ako idem
instalirati verziju 5.5 se pojavljuje spomenitu problem da se pojavi
download i cansl i na sto god stisnuo enter me prebacuje na internet i ne
mogu instalirati