[SKRIVA] Re: ?

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 29 Dec 2013 16:54:02 +0100

Den 29 december 2013 16:23 skrev Robert Andersson <70264andersson@xxxxxxxxx>
:
> Slutat läsa det han skriver. Han vill ju bara provocera fram bråk.
> Blockera honom så slipper du läsa det
> mesta.

Jag ska tala om för dig -- och jag vet att du läser detta, även om du
liksom Fabbe hycklar annorlunda -- att *ingen har skyldighet att acceptera
sådana svinaktiga påhopp som du och Fabbe sysslat med, och som ni i er
ynklighet vägrar be om ursäkt för. Man har alltid rätt att säga ifrån, och
den rätten ska ynkedomar som du och Fabbe räkna med, hur fega ni än är.

Förstått?