[SKRIVA] Re: ?????

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Dec 2012 18:48:27 +0100

Jag tror att det var Du Ahrvid som vid något tillfälle citerade någon svensk
som fällt ett klokt omdöme om sf och annan litteratur, något i stil med att
mainstream handlar bara om sånt som redan hänt som ligger i fas med
Bradburys uppfattning om de finkulturella snobbarnas stora miss av de
verkligt viktiga faserna i tillvaron. Vem var det och var, när och hur
gjordes uttalandet?
Bertil