[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Feb 2011 10:27:07 +0200

Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω με την προλαλήσασα, Και να συμπληρώσω ένα πράγμα
μόνο.
Το Open your Mind, σημαίνει ανοιχτό μυαλό στα Ελληνικά.
Λοιπόν, με ανοιχτό μυαλό συζητάμε, ποστάρουμε κείμενα, πράγματα που ενδιαφέρουν
όλους μας.
Με ανοιχτό μυαλό ο καθένας από εμάς, μιας και είμαστε αρκετοί που γράφουμε εδώ,
έχουμε διαφορετικά ενδιαφέροντα, έχουμε ανάγκη ο καθένας από τ α ενδιαφέροντα
του, και για αυτό τα ποσταρίσματα.
Συγνώμη για την παρέμβαση, ήθελα και εγώ να πω την άποψη μου.
Γιώργος Μπελίρης