[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: ΜΕΊΝΕ ΠΕΙΝΑΣΜΈΝΟς, ΜΕΊΝΕ ΑΝΌΗΤΟς

  • From: Κούβαρης Κώστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Oct 2011 23:12:50 +0300

Κοπέλα μου μαζι σου ειμαι, ιδη αυτη την στιγμη κανω προπαραγγελια μεσα απο την apple.Απλα η Αμερικανοι οταν ειναι να κερδισουν χρηματα δεν δισταζουν να βγαζουν τα πρωσωπικα του ιδρυτη στων αερα και αυτο εξυπηρετη το χρηματιστηριο. Κερδιζει την συμπαθεια του κοινου, χωρις αυτο να συμενει οτι αμφιβαλω για το i-phone που ιδη δρομολογω την προπαραγγελια μεσω Αμερικης, η οποια ειναι μιση τιμη απο οτι θα φτασει στην Ελλαδα.Καλο σου βραδι και σευχαριστω για την επικωδωμιτικη συζητηση.Στις 6/10/2011 10:39 μμ, ο/η Χρυσέλλα Λαγαρία έγραψε:
πιο ακριβώς γίνεται για χρηματηστηριακούς λόγους δεν μου εξηγείς όμως? το να πεθάνει ο jobs? λογικό δεν είναι να ανέβει η μετοχή της?? επειδή την παρακολουθώ καιρό, σε πληροφορώ πως στην παραμικρή ανακοίνωση που θα βγάλει συνήθως ανεβαίνει η μετοχή της..