[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Καλημέρα, καλή αρχή

  • From: "διαχειριστική.ομάδα" <diaxiristiki.omada@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 06 Feb 2011 17:50:21 +0200

Καλωσορίζουμε τα καινούρια μέλη της παρέας μας.. θα θελαμε να κάνουμε κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με τα παραπάνω μηνύματα..

η προέλευση, αν θέλετε, της ηλεκτρονικής αυτής λίστας συζητήσεων,δεν είναι η συμπρωτεύουσα,μιας και τα μέλη όπως και οι διαχειριστές της δενείναι όλα απο την Θεσσαλονίκη και δεν νομίζουμε άλλωστε πως είναι κάτι το να δώσουμε γεωγραφικούς προσανατολισμούς μιας και η οπτική αναπηρία αρχικά και οι γενικότερες αντιλήψεις των μελών δεν περιορίζονται σε κάτι τέτοιο.. αυτό αποδεικνύεται περίτρανα απο το γεγονός πως έχουμε την τιμή να συνδιαλεγόμαστε με ανθρώπους με κοινωνικές ευαισθησίες ,απο διάφορα όμορφα μέρη της χώρας μας και όχι μόνο, , οι οποίοιείτε έχουν είτε όχι κάποια οπτική ιδιαιτερότητα έχουν όμως ένα έντονο ενδιαφέρον για αυτό τον παράλληλο κόσμο... Θέλουμε να πιστεύουμε πως τα καινούρια μέλη μας όπως και όλα τα υπόλοιπα σέβονται τις διαφορετικές απόψεις και έγιναν μέλη για να μοιραστούν μαζί μας ότι το χρήσιμο και επικοδομητικό... Μια ιδιαίτερη παρατήρηση ως προς την παροουσίαση του κύριου Σκορδίλη ίσως απο μερικά μέλη να είστε γνωστός αλλά όχι απο όλα μιας και πολλοί απο εκείνα είναι βλέποντες και ίσως δεν τους είχε δωθεί ποτέ άλλοτε η ευκαιρία να συνδιαλεχθούν μαζί σας...

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας και ευελπιστούμε για μια όμορφη συνδιαλαγή απόψεων και γνώσεων.

Με εκτίμηση η Διαχειριστική Ομάδα.

Στις 6/2/2011 12:25 μμ, ο/η Giorgos Mpeliris έγραψε:
Μιας και το ανέφερες φίλε Κώστα, ας μην ξεχνάμε να αναφέρουμε, πως η λίστα αυτή είναι από την Θεσσαλονίκη, όχι πως εγώ έχω κάτι με αυτό που λένε τοπικισμό, αλλά να! καλό είναι να κινήτε κάτι και στην Θεσσαλονίκη, κάτι από την Θεσσαλονίκη.