[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Οδηγος με...μειωμενη οραση

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 4 Mar 2012 16:39:59 +0000 (GMT)

ναι είναι αρκετά  επικήνδινα συμφωνώ και εγώ με αυτό  όπως συμφωνώ και σστο ότι
πολοί από εμάς θα θέλαμε ένα αμάξι  για την μετακίνηση μας αλλά τώρα να μου
πεις η μετακίνηση ιδηκά στο τρελάδικο της αθήνας που μένουμε  μερικοί από εμάς
είναι δίσκολη και  για πεζούς και για οδυγουγούς διστιχώς .....

________________________________
 Απο: emily <emily89@xxxxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 2:25 μ.μ. Κυριακή, 4 Μαρτίου 2012
Θεμα: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Οδηγος με...μειωμενη οραση

Συμφωνω απολυτα με εσενα Ανναμαρια μου σιγουρα πολλοι απο εμας με προβληματα
ορασης θα'θελαμε να οδηγηζουμε κι εμεις κ δεν σας κρυβω πως μου αρεσουν πολυ τα
αυτοκινητα μιας και την ευηβια μου την περασα στη Ζακυνθο που οποιος ειναι απο
νησι γνωριζει πως τα παιδια οδηγουν απο μικρα. Ομως δεν πρεπει να παιζει κανεις
τετοια επικυνδινα παιχνιδια. Καλο Κυριακατικο απογευμα!
----- Original Message ----- From: "ANNA-MARIA FOSKOLOU"
<firefly.tinos@xxxxxxxxx>