[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Παπανδρέου - Σαμαράς,φίλοι,συγκάτοικοι και συμφοιτητές

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Nov 2011 23:05:25 +0200

ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΒΡΕ ΧΡΙΣΕΛΑ...
ΣΥΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΘΡΗΛΕΡ ΤΟ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΠΙΖΗΣΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΝΑ
ΞΑΝΑ ΧΤΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΚΡΕΜΙΣΜΕΝΑ. ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΟΥΣ ΓΩΝΕΙΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΤΕΡΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΖΑΝ ΧΩΡΗΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΥΣ.
ΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΝΙΚΕΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΗΧΕΝΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΗΝΑΤΟΝ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΟΠΟΤΕ ΧΡΙΣΕΛΑ ΜΟΥ, ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΗΣΗΧΙΣ ΤΟΣΟ, ΑΥΤΟΣ Ο ΗΡΩΑΣ ΔΕΝ ΘΑ
ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.