[knjigofili] Re: zastita autorskih prava

  • From: "Viktor Zivojinovic" <advokat@xxxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Jan 2007 09:58:21 +0100

Kopiranje i umnozavanje bilo kog dela ovog udzbenika je protiv zakonito i smatra ce se krivicnim delom.

Kopiranje je moguce samo uz pismenu saglasnost autora dela.

Ove dve recenice stoje na skoro 90%knjiga i udzbenika i mislim da dovoljno govore,a to kakvo kopiranje i u kom broju primeraka rade nasi savezi je ne bitno. Ako budemo cekalida neko zavrsi na sudu zbog ovoga onda moramo da znamo da ce nama slepima posle biti tesko da dobijemo knjige Pouceni losim primerom izdavaci ce tesko hteti da nam izlaze u susret.

----- Original Message ----- From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>