[knjigofili] zastita autorskih prava

  • From: "Nikola Rundek" <rundekni@xxxxxxxxx>
  • To: "Knjigofili" <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Jan 2007 00:59:36 +0100

Zdravo!

Ako je problem u presnimavanju cd-a na kojima su knjige, ne bi li se mogao
primijeniti postupak zastite od presnimke na nacin kako to pokusavaju kuce koje
posudjuju filmove na cd-ima, sve vise na dvd-ima?

Ja bih rekao da je glavni problem neprihvacanja digitalizacije u liku osobe
koja knjiznicom upravlja; smatram ih samo birokratima, dok strucnjaci,
snimatelji, ako ih tako mogu nazvati, ne smiju nista raditi na svoju ruku, iako
bi mozda zeljeli, tj. spoznali su ekonomsku dobit, pocev od prvog snimanja na
cd do kasnijeg moguceg obnavljanja zbog ostecenja prve snimke.

A ova digitalizacija koja je pomalo pocela mi se cini opet rastrosnom, jer je
jedna zvucna datoteka, cetrdesetak minuta, velika oko 30 MB, a manji joj opseg
ne bi toliko narusio kvalitetu, zar ne?
Tako ima knjiga na dva cd-a, koje bi, po mom misljenju, komotno mogle biti na
jednom cd-u.

Pozdrav!