[knjigofili] Re: zastita autorskih prava

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Jan 2007 23:06:03 +0100

Ja bih jako volela da se ovde jave neki ljudi koji imaju podatak ili
saznanja o tome kako je nastala biblioteka u Beogradu, ko je dao dozvolu za
rad i kako je jednom recju to sve pocelo? Ovo namerno hocu da se cuje jer
kpoliko ja skromno znam, biblioteka je nastala iz humanih pobuda i samim tim
je nemoralno da neki tamo drzavnici i politicari dovode njeno postojanje u
pitanje. Toliko jos nisu otisli u out.