[hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: észrevételek

  • From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Oct 2009 20:58:54 +0200

Sziasztok!

Áron, nagyon jó az új e-speak és a Max hang is hozzá, viszont észrevettem egy
hibát és egy furcsaságot.

Hiba: a betűk végét elég sokszor elharapja, ami a régi e-speaknél nem volt
jellemző. Itt nem tudom, hogy mitől függ, hogy néha elharapja, máskor meg nem.

az "r" hang nekem lehetne talán egy nagyon picikét gyorsabban pörgő, igaz, az
eredeti e-speakben is ilyen.

A másik kérdésem nem hiba, hanem inkább kérdés. az nvda-s e-speakban lehet
állítani az intonációt. Úgy tudom, a linuxos, az Orcába beépített
beszédszintetizátornál is lehet. a sapi 5-ös e-speaknél viszont nem lehet.

Ez most véletlen, vagy a sapi5 nem engedi?