[hu-nvda] Re: [hu-nvda] RE: [hu-nvda] Re: észrevételek

  • From: "Ladislav Csepi" <lacoc@xxxxxxxxx>
  • To: <hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Oct 2009 23:50:10 +0200

Helo ami a Sapi 5-ot illeti, az Espeak maga tamogassa az intonacio valtosztatasat, ez csak attol fugg, hogy milyen sotwart hazznals a sapi5-os hangal. Pl. a Windows-ba beépített program Speech nem kínáll lehetóséget hogy intonációt váltosztass bármelyik sapi5-os hangal is. Viszont a Nvda vagy pl. a Dspeech is eszt lehetove teszi. Az Nvda-ban ugyan ugy tudod az intonaciot valstosztatnyi, mind amikor a beépített hangját használlod. Múkodik akkor is ha sapi5-on korosztul használlod az Espeakot, próbáld csak ki - udv - Laci ----- Original Message ----- From: "Dr. Simon Gergely" <dr.simon.gergely@xxxxxxxxx>