[heroclix] Re: (no subject)

  • From: Martin Nordby <martnordby90@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Aug 2012 16:24:12 +0200

torgrim: eeekkkk my balder!! u shall pay  dearly for this howard the duck:) for
passe på den  godt da.
kan du sjekke om du har noen ekstra valks?
 Date: Thu, 9 Aug 2012 20:20:57 +0200
Subject: [heroclix] Re: (no subject)
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Martin N: Jeg fikk med meg din Balder.

Kyrre: Jeg har i hvertfall disse til bytte:
Chaos War:011 Tony Stark
Galactic Guardians:
   028 Dr. Strange
     032 Adam Warlock
     035 Replica

2012/8/9 Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>

Mener det var Martin N som hadde byttet han iron Duden som er en elevated figur
med meg, ellers så var den bare lagt til side. Husker ikke om det var en av de
du byttet til deg. Hvis det var en du byttet til deg så passet Kyrre på den,
jeg er ikke med denne uken på Clixing

Sendt fra min iPhone
Den 9. aug. 2012 kl. 14:10 skrev "Kyrre Havik Eriksen" <kyrremann@xxxxxxxxx>:

    On 09. aug. 2012 14:03, Martin
      Skullerud wrote:

        Det var meg som fikk Vision, dessuten Kingpin og Absorbing Man.

        Og Martin N: Du skal ha Magus og Noh-Varr, men hvem var den
        siste? Black Mary Marvel?

        > Date: Thu, 9 Aug 2012 08:52:32 +0200

          > From: kyrremann@xxxxxxxxx

          > To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

          > Subject: [heroclix] Re: (no subject)

          > God morgen

          > Vil bare takke for i går. Håper alle hadde det gøy.

          > Jeg fikk dessverre ikke bytte så mye i går, men ga bort
          en Vision (?)

          > til noen. Hvem var det så jeg kan huske å ta med figuren.

          > Ellers er det noen figurer jeg har veldig lyst på, så si
          i fra hvis du

> [...]

          > 014 Astral Dr. Strange

          > 028 Dr. Strange

          > 032 Adam Warlock

          > 035 Replica

          > 039 Cosmo

          > 204 Drax

          > Incredible Hulk:

          > 037 Ghost Rider

          > 039 Caiera

          > 043 Hulk

          > 051 Wolverage

          > 201 Hulk

          > Superman

          > 026 Lucy Lane, Superwoman

          > Sindre; noen idé på hva du kunne tenke deg for Red
          Skull'en din?

          > --

    Ellers vil jeg også nevne at jeg har et kort for mye til Seven
    Deadly Brothers. Hvis noen mangler et kort, så har jeg et til overs.