[heroclix] Re: (no subject)

  • From: Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Aug 2012 13:09:50 +0200

Jeg kommer hvertfall direkte etter jeg er ferdig på jobb, sånn rundt 15:30, er
nok framme før 16:30 da.
 Date: Mon, 6 Aug 2012 12:07:40 +0200
Subject: [heroclix] Re: (no subject)
From: ursus1@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Da skal jeg prøve å dukke opp og ha med penger. Når møtes vi, kl, 17 eller
tidligere? Og vet vi om det blir nok plass der?

2012/8/6 Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>

    On 06. aug. 2012 10:51, Martin
      Skullerud wrote:

        Vel, hvis du har et HYDRA scenario kunne jeg godt tenke meg å
        spille, så JSA kan få litt flere poeng. Begynner å henge ganske
        langt etter tror jeg?

        Du skylder meg 250 kroner, Torgrim 100. Tar det gjerne kontant.

        PS: Bare gjentar at hvis noen har en oppdatert liste over lag og
        poengsummer vil jeg gjerne se den.

        > Date: Mon, 6 Aug 2012 07:25:39 +0200

          > Subject: [heroclix] Re: (no subject)

          > From: kyrremann@xxxxxxxxx

          > To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

          > Scenario høres morsomt ut, og kult hvis du vil ha det
          Martin, så kan

          > ev. jeg ta neste. For har fortsatt et HYDRA scenario i
          hode. Ellers

          > snakket Robert og jeg om at det hadde vært morsomt og
          hatt en 600 pt

          > turnering en gang i fremtiden.

          > Ellers vil jeg bare nevne at på onsdag spilles det Hordes
          og War

          > Machine, så kan bli litt fullt (og varmt, for nå har de
          flyttet

          > bordene frem til vinduene).

          > PS: Hvor mye skylder jeg deg? Og, bank eller kontanter?

    Ok, da kan jeg kjøre HYDRA scenario. Lover at dette ikke blir like
    vanskelig eller langt som det første ;)

    Kommer med mer informasjon enten i kveld eller i morgen. Har noen
    gode idéer.

    Da tar jeg med kontanter.