[heroclix] Re: (no subject)

  • From: Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Aug 2012 07:25:39 +0200

Scenario høres morsomt ut, og kult hvis du vil ha det Martin, så kan
ev. jeg ta neste. For har fortsatt et HYDRA scenario i hode. Ellers
snakket Robert og jeg om at det hadde vært morsomt og hatt en 600 pt
turnering en gang i fremtiden.

Ellers vil jeg bare nevne at på onsdag spilles det Hordes og War
Machine, så kan bli litt fullt (og varmt, for nå har de flyttet
bordene frem til vinduene).

PS: Hvor mye skylder jeg deg? Og, bank eller kontanter?