[heroclix] Re: (no subject)

  • From: "Ingvild B. Husvik" <ingvbo@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Aug 2012 14:03:56 +0200

Jeg startet med 300, enda jeg startet sent. Syns alle som spiller bør det.
Hadde alle vanlige spillere vært over 800, så ville jeg kanskje sagt at hun
kunne startet på 400. Men nå er forskjellen alt for liten.

Anbefaler at hun spiller med minst 3, gjerne flere, figurer. Så får hun
best utbytte av to actions hver runde. :)

Jeg blir trolig ikke med denne uka, men tror kanskje Torgrim blir med. Tror
både onsdag og torsdag fungerer for han, men er ikke helt sikker.

Ingvild
Den 5. aug. 2012 13:52 skrev "Martin Nordby" <martnordby90@xxxxxxxxxxx>
følgende: