[gcg] Re: Odp: Re: Henio potrzebuje pomocy finansowej

  • From: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Dec 2006 12:53:41 +0100

Miałem raczej na myśli napierdzielanie głową w drzwi ze zgryzoty wywołanej
sytuacją, do jakiej doprowadziło w polskim paralotniarstwie kilku chytrych
łotrów.
Ilu nowych paralotniarzy mamy w tym roku w Trójmieście?
Ale to ma być tylko takie retoryczne pytanie...
Nie kontynuujmy tego dialogu.
Nie teraz.
Święta idą.

PEACE & LOVE !!!