[gcg] Re: Odp: Re: Henio potrzebuje pomocy finansowej

  • From: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Dec 2006 10:20:04 +0100

A prawda jest taka, że Heniek ledwo wiąże koniec z końcem, bo lokalni
paralotniowi decydenci nie pozwalają mu podnieść stawek za hole. Kolesie
opływający zazwyczaj kasą grożą Heńkowi utratą pracy na holówce, żeby
ten nie podniósł ceny holu o kilka złotych. A potem robią wielkie halo
wokół swojej "akcji pomocy dla Heńka". To jest śmieszne.

I tak będzie z roku na rok...

Wszyscy położą po sobie uszy i będą milczeć. Tacy są ludzie. Lepiej to
przemilczeć, bo jeszcze załoga GCG usłyszy ten sprzeciw i będzie się
mścić (np. prezes wysypie rozżarzone węgle z grila na startowisku i nie
będzie czuł się odpowiedzialny za wypalenie dziur w skrzydle przypadkowego
paralotniarza).

No ale cóż...
Przyjdą Święta i wszystko zostanie wybaczone.

Dołączam się do świątecznych życzeń!
Musimy wierzyć, że ludzie nie są źli.
Że nie pieniądze są głównym motorem ich działania.
Że wszyscy w końcu zaczną kierować się szlachetnymi zasadami.
Tego wszystkim życzę!

Hej!