[gcg] Re: Odp: Re: Henio potrzebuje pomocy finansowej

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Dec 2006 11:02:54 +0100

żadne wielkie halo wykonałem tylko prośbę Henia i koniec nie dopatruj się i nie wsadzaj w cudzysłowie zwykłych spraw.

ja jestem za tym aby hol był po 15 zł od nowego sezonu dla zwykłych zjadaczy i po 25 zł od tandemów aby to się wszystkim opłacało

po drugie to Heniu nam proponuje hole po 10 zł przy opcji wpłaty za 10 holi z górę

a z tym węglem to było sprawę do sądu podać i wtedy byłoby śmiesznie

Marcin

----- Wiadomość oryginalna ----- Od: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>