Re: [vbs2] Yrja Re: Inge E Lektion 11 b 3

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Mar 2007 12:12:57 +0200

:-)

Tack - men egentligen är det så fånigt.
Jag arbetar ju inte och tycker ofta att jag borde orka med lite -
 - men allt utöver mina vanliga "sega" vanor blir stressigt.
Ja så är det med ju fibromyalgi - trist - eller hur?
Men här är alla så förstående och jag försöker att inte känna mig pressad -
som ni nu märkt!
Det tar väldig tid ibland innan ni får svar.

2007-03-25 11:07