[vbs2] ANNELIE

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Mar 2007 12:14:02 +0200

Ibland kan det vara enklast att sudda ut helt och skriva ny uträkning.
För även om jag förstod att felet borde liga där så var det jättesvårt att se
det!

  Tänk att dom alltid ställer till det för mig ;o))) Tycker att jag tittat och
räknat så noga *sss* Jag orkar inte kolla på det i kväll men jag ska kika i
morgon. Hojtar väl till igen om jag går bet.
  kram annelie