[vbs2] Yrja Re: Inge E Lektion 11 b 3

  • From: "Inge E" <ie@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Mar 2007 20:35:35 +0200

Hold da op Yrja.
Jeg forstår så udemærket at du ikke orker......
Jeg bliver helt forpustet bare af at læse, hvordan du har arbejdet på højttryk.
Håber du snart kan få lidt tid til dig selv også..........

Tusind Tak for godkendelsen.

Håber du får en god aften.

Kram Inge

----- Original Message ----- From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>