[vbs2] Re: [vbs2] Lektion 15 D med ändrat till margin och lite annat i tidshanterarna från Åsa

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Feb 2009 14:56:38 +0100

Så bra att det fungerar nu!
ja body glömmer man lätt bort - det är mycket man kan få hjälp med genoma tt skriva in en del i body!

Nu har du 2 skilda kretslopp - perfekt.
Men det är ett litet fel i b2 - fattas en punkt i tidsangivelsen för filtrets play-tid.
Supersvårt att hitta felet så därför talar jag om det.
Man ser aldrig filterändringen här.--
men när det är fixat kan du se till att det är olika tid på de 2 bildernas förändringer - då ser du bättre att dom sköts av två olika tidshanterare. Som sagt - allt är rätt förutom punkten - men gör en ändring i tiderna så att det syns klarare.
En snabb o en långsam rörelse/förändring

/YRJA

      Hej igen!

Nu har jag ändrat till margin här i body istället och det fungerar, alltid en sak som fungera och som är lätt =))

       Sen till tidshanterarna som jag tycker är jättesvåra.
       Men har i alla fall ändrat lite och grejat.

Skulle tagit den där kaffekoppen som jag gick och funderade över tidigera i em.

       Kram Åsa