[vbs2] Re: [vbs2] Lek 16 A från Åsa utan DENNA =)

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Feb 2009 15:55:25 +0100

:-)

Jag tror att du missförstått mig!

Visst kan du välj att ha en annan text på raden som sista alternativ - det är inte fel. Man kan också välja att ha bara tomt mellan sitat-tecknen så att det startar med en helt tom rad. Men du valde att låta det starta från första början med ordet Denna redan utskrivet - det är det jag vill att det ska vara även vid resize. Som det står nu så händer inget med statusraden vid resize - den bara fortsätter att skriva ut där den var när du valde resize. Men jag vill att även om det står halva meningen så ska det raderas och bara visa ordet Denna - precis som det gör första gången du startar upp mallen. Det är det vi vill att resize ska åstadkomma med allt i era maller - varje gång. Resize ska göra så att allt börjar likadant som när du öppnar mallen första gången.

:-)

Hoppas att du föstår hur jag menar.

/YRJA

  Hej igen Yrja!

 Lektion 16 A igen men nu utan Denna hela tiden hoppas jag.

 Kram Åsa