[ur-qrp-c] Про_ur-qrp_форум

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Sep 2011 23:51:08 +0300

Шановні друзі!
Як не прикро, але доводиться визнати, що активність у нашому
рефлекторі є незадовільною.
Насьогодні на рефлектор підписалося трох більше десятка радіаматорів.
Листи з рефлектора також отримує колективна станція UR-QRP клубу.
Проте, за винятком мене та Володимира UR3QJW, учасники практично не
надсилають своїх дописів про цікаві події ham-радіо, про новини у
світі QRP, дипломи, експедиції, цікаві ham-сайти і т.п. :(
Невдовзі у UR-QRP клубі мають відбутися перевибори керівних
органів. Начасі є зміни до Статуту Клубу.
Вочевидь потребують корегування напрямки діяльності Клубу.
Всі ці події imho потребують ведення колективного обговорення.
Однак, представники UR-QRP клубу не поспішають висловити свою
позицію щодо поставлених у рефлекторі питань.
Рефлектор діє в режимі поширення монологу.
На обмін думками нині тут imho годі й сподіватися :((
На мої приватні питання щодо причин такої ситуації, я почув пояснення,
що користуватися поштовим рефлекторо для обговорення незручно,
бо нині користувачам Інтернету звиклішим є спілкування у форумах.

То ж виношу на Ваш розгляд ще кілька питань:
Чи вважаєте Ви за доцільне перенести обговорення діяльності UR-QRP
Club та змін до Статуту у закритий Web-форум ?
Який із host-засобів є на Вашу думку є придатним для такого форуму,
або який із Інтернет форумів видається Вам особливо зручним у
користуванні ?

Прошу представників UR-QRP Club не бути байдужими й відповісти на ці,
а також раніше поставлені у цьому рефлекторі питання
щодо змін у Статуті та діяльності Клубу.
NB Архів форуму доступний через
//www.freelists.org/archive/ur-qrp-c/

З повагою,
віце-президент UR-QRP Club Ігор Сокорчук (UR3LCM)
модератор ur-qrp-c рефлектора
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>