[ur-qrp-c] Re: Про_ur-qrp_форум

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 22 Sep 2011 00:42:32 +0300

Вітаю!
On Wed, 21 Sep 2011 16:05:33 +0300
UR0ET <ur0et@xxxxxxx> wrote:
> ---------- початок цитати --------------
> п.  1.2.  А при чому тут Статут Ліги Радіоаматорів України? Якось воно
> не  логічно.  Я  ще  не  зустрічав  статутів,  де  було  б сказано, що
> керуються ще якимось статутом...
> А так, в цілому, дуже радий, що в нашому Клубі щось рушилось з міста.
> -  реєстрація  Клубу  як  громадської  організації... Воно то звичайно
> краще  с  точки зору непідзвітності податковій тощо. Менше мороки. Але
> коли  Клуб  має  статус  юридичної  особи  - набагато легше вирішувати
> організаційні  питання.
> [...]

Дякую за лист!
Хочу зазначити, що оприлюднені Вами пропозиції відповідають і моєму баченню.
Я їх повністю підтримую.
У разі обговорень, від себе наполягатиму, щоб вони були враховані
у новій редакції Статуту.
Особливо важливими вважаю фрагменти, які цитую вище.

З повагою,
Ігор Сокорчук (UR3LCM)
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>