[ur-qrp-c] Re: Про_ur-qrp_форум

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 21 Sep 2011 02:28:09 +0300

Вітаю!
On Tue, 20 Sep 2011 09:43:10 +0300
UR0ET <ur0et@xxxxxxx> wrote:
> Щодо  мене,  то  я  не  бачу сенсу дублювати сюди повідомлення з сайту
> нашого Клубу http://www.urqrp.org/
> Своїх  повідомлень,  які  б могли бути цікавими іншим, на даний час на
> жаль не маю.

Проте легко можна ділитися цікавою для ентузіастів qrp інформацією
з форумів, малознаних радіаматорських сайтів, чи отриманою приватно.
Або навіть просто звертати увагу колег на ту, чи іншу,
радіаматорську подію.

> Щодо  пропозицій  по Статуту, то за пропозицією, розміщеною на сайті я
> їх надіслав для узагальнення за вказаною на сайті адресою.

Даруйте, але досі не зустрів жодної людини, яка б спромоглася
неупереджено узагальнити чужі пропозиції.
Видається мені, що у процесі публічного обговорення значно швидше
можна отримати кращі узагальнені результати.
Практика публічних обговорень також є ознакою демократичності суспільства.
Зрештою, в наших пропозиціях imho немає нічого потаємного,
щоби їх приховувати.
Якщо не секрет, що запропонували Ви?

> За  цей  час  ті  пропозиції,  що були висловлені в рефлекторі, на мою
> думку мали більш політичний, ніж практичний напрямок. Наразі внести
> щось слушне на цьому напрямку бажання не виникає.
> Свого  часу  я  приймав  активну участь в розробці Статуту російського
> QRP-клубу.  І  можу  з впевненістю сказати, що як би не був досконалим
> статут, реальність завжди візьме своє :)

Хочемо, чи ні, але зміни у Статут вносити необхідно, бо час цього вимагає.
А ось якими будуть ці зміни, imho має собі вирішувати не кожен наодинці,
але вони мають з'явитися в процесі обговорення напрямків майбутньої
діяльності нашого клубу.
Тоді Статут сприятиме реальності, а не поборюватиме її.

> Не згоден. Поштовий рефлектор має свої принади. Отримавши пошту я можу
> в  режимі  офф-лайн  спокійно перечитувати повідомлення. Спілкування у
> форумі вимагає від мене перебування в мережі, що не завжди зручно.

Я теж так вважаю. У рефлекторі є час обміркувати відповідь.
У форумах часто відповідають відразу, зопалу, надмірно емоційно.
Це породжує конфлікти, не сприяє продуктивному веденню дискусії.

> Яка   різниця  де  переливати  з  пустого  в  порожнє,  перепрошую  за
> відвертість.  Для  розвитку  QRP зовсім байдуже чи буде Клуб юридичною
> особою  чи  ні.

Не можу з Вами погодитися. Що значить - розвивати qrp?
Що має робити для цього наш клуб?
На мою думку Клуб має передусім створювати сприятливі умови
для радіаматорів, які експериментують із низькоенергетичними
засобами радіозв'язку, вишукують ефективні способи його ведення,
випробовують своє qrp-устаткування у польових умовах, вишколюють
свою майстерність і просто розважаються у т.зв. змаганнях і
не тільки.
Що це значить? Нині це значить, що клуб має не лише допомогти їм
скординувати свою діяльність, але має забезпечити захист права
на таку діяльність.
Розглянемо ситуації:
- НКРЗ вносить у Регламент аматорського радізв'язку несприятливі
  для радіаматорів зміни;
- гурт ентузіастів qrp хоче відкрити колективну радіостанцію;
- добродій хоче фінансово допомогти ентузіастам qrp своїм благодійним
  внеском;
- ентузіасти qrp вирішили організувати зустріч на природі у лісі;
- ентузіасти qrp вирішили організувати зустріч у виставковому центрі,
  конференц-залі, спортивній базі, будинку відпочинку тощо;
- ентузіасти qrp вирішили винайняти автобус, літак, ракету;
- гурт ентузіастів qrp викликав підозру у представників правоохоронних
  органів;
- ентузіасти qrp хочуть організувати гурток для школярів;
- ентузіасти qrp вирішили провести змагання із цінними призами.

У всіх цих, і багатьох інших, ситуаціях потрібно, щоб ентузіасти qrp
являли собою не тільки компанію друзів, але й були представниками
юридично зареєстрованого об'єднання громадян, яке має статус
юридичної особи.
Ви можете сказати, що кмітливі хлопці можуть усе владнати й самі.
Так, але де тут місце клубу?

> Ревізійна  комісія,  про  яку  йшлось нещодавно, крім
> теревенів  нічого  не  дасть.

Допоки Клуб не діє як громадська організація, не має статусу
юридичної особи, - ревізійна комісія майже непотрібна.
Достатньо почати діяльність, і ситуація враз зміниться
на протилежну.
Хоча й без цього для Ревізійної комісії є робота -
стежити за дотриманням вимог статуту організації.
Згадайте но, - коли востаннє були у нас вибори керівних органів,
і що пише про це наш Статут ?

> Я  за  цей  місяць  не  побачив  жодної пропозиції про проведення
> якихось дійових заходів в живому ефірі.

Так, дуже слушно. Теорія без практики мертвіє.
Запрошую читачів рефлектора:
- заздалегідь оголошувати у рефлекторі про свою
  роботу у ефірі (особливо про qrp-мандрівки)
  повідомляти час і частоти роботи у ефірі;
- підтримувати qrp-мандрівки проведенням з ними qso;
- щомісяця у визначений час збиратися у ефірі
  (пропоную: друга середа, 19:00-19:30 UTC, 3560 kHz);
Як гадаєте Ви?

З повагою,
віце президент UR-QRP Club Ігор Сокорчук (UR3LCM)
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>