[ur-qrp-c] Re: Внесення--змін--у--Статут UR-QRP CLUB

  • From: UR0ET <ur0et@xxxxxxx>
  • To: Ihor UR3LCM <ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Oct 2011 22:57:34 +0300

Вітаю всіх!

> Так, Статут не описує порядку скликання Конференції. Проте це не дозволяє
> нехтувати вимогою п.6.2 Статуту скликати Конференцію Клубу не рідше раз
> у два роки. Конференція Клубу не скликалася ШІСТЬ років.
> Де тут істина?

Все  дуже  просто.  Істина  полягає в тому, що... конференція Клубу не
скликалась ШІСТЬ років.
Шість  років  всіх  членів  Клубу  це  не бентежило. Всі спокійно собі
працювали  в  ефірі,  отримували насолоду від проведених зв'язків, від
мандрів в лісах або мріях. Це добре чи погано?
Я вважаю, що добре.
Через  шість років прийшло розуміння, що є сенс щось поновити в роботі
Клубу. Це також добре.
Але  якщо  ці  бажання  та  спроби  у когось є намір загнати під стяги
заорганізованості, то це, на мій погляд, зовсім не добре.
Тому  я  із  задоволенням  дискутував  як письмово, так і в телефонних
розмовах, щодо доцільності тих чи інших змін у житті Клубу.
І  саме  тому,  вбачаючи,  надіюсь підсвідомий, потяг до марнослівства
намагаюсь  слідувати  старому  правилу: "Не знаєш як зробити - роби по
закону!".
За   останній   період  я  побачив  декілька  цікавих  описів  мандрів
шанувальників  QRP.  Але  не  бачив  ще жодної ділової пропозиції щодо
проведення дійових заходів. Хіба що:
> Ідея була провести SKED із одноклубниками, але щось не склалося.
Звідси все й починається.

> Пункт 6.5 вказує, що президент очолює Раду Клубу.
> Одже,  саме  президент  повинен  оприлюднити зазначений у п.6.4 звіт
> Ради клубу.  Конференція має цей звіт обговорити, дати оцінку.
> Відповідно до цього я пишу: "... опублікувати звіт Ради Клубу про
> діяльність Клубу у звітний період (п.6.4, п.6.5);"

Хвилиночку. Давайте таки "по закону".
Згідно п.6.4. звіт Ради Клубу обговорюється де?
Вірно. На конференції.
Де сказано, що цей звіт має бути оприлюднений НЕ НА конференції?
Де  сказано,  що звіт Ради Клубу про діяльність Клубу у звітний період
має бути десь опублікований? Без рішення на те конференції?
Я такого пункту не знайшов.
То ж вертаємось до пункту 6.5.:
> 6.5.   В   період   між  конференціями  діяльністю UR-QRP CLUB керує
> Рада клубу, котру очолює президент UR-QRP CLUB.

Що на даний час і робиться.
Де сказано про заборону опитування членів Клубу? Ніде.
Де сказано, що хтось щось має вимагати? Також ніде.

Я  вже  якось  писав,  що  для того, щоб щось створити, щоб повести за
собою  однодумців треба не політизовані теревені розводити, а подавати
особистий приклад. Жити справжнім життям, а не паперовим.

А   тому,  замість  того,  щоб  щось  вимагати,  не  створивши  нічого
самотужки, пропоную ліпше порадитись, чим допомогти Клубу.

Ви пишете, що
> Статут не передбачає можливості вносити у нього зміни шляхом
> опитування членів Клубу президентом Клубу або Радою Клубу.
Але Статут і не забороняє провести таке опитування.
Де  було  сказано,  що  опитування  членів  Клубу  напряму пов'язано з
можливими змінами в Статуті?
Якщо  в  будь-якому  форумі створити опитування, то що, все, що читачі
забажали обов'язково збудеться? :)

> Кожну вимогу до президента я супроводжую вказівкою на конкретні
> пункти Статуту у дужках.
--------- початок цитати -----------------------------------
Керуючись розділом 6 Статуту Клубу, звертаюся до президента UR-QRP CLUB
з вимогою:
--------- кінець цитати -----------------------------------
тут дужок нема.

--------- початок цитати -----------------------------------
скликати найближчим часом Конференцію Клубу (п.6.2);
--------- кінець цитати -----------------------------------
Член  Ради  Клубу  має право це питання підняти для обговорення в Раді
Клубу.
Вимагати - п.6.2. права не дає нікому. Ні члену Ради Клубу, ні рядовим
членам Клубу.

--------- початок цитати -----------------------------------
опублікувати звіт Ради Клубу про діяльність Клубу
у звітний період (п.6.4, п.6.5);
--------- кінець цитати -----------------------------------
В  п.  6.4 йдеться про обговорення та затвердження звіту Ради Клубу на
конференції. Про публікацію я там слів не знайшов.
В п. 6.5. взгагалі про звіт Ради Клубу не йдеться.

забезпечити проведення виборів керівних органів Клубу (п.6.7).
Який  з  підпунктів  п.6.7.  передбачає  проведення  виборів  керівних
органів?

> З повагою, Ігор UR3LCM

73! Володимир, UR0ET

--