[ur-qrp-c] Внесеннязмін уСтатут UR-QRP CLUB

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Oct 2011 21:30:02 +0300

Вітаю!
Моя відповідь на допис Віктора US1RCH у форумі UR-QRP Клубу
http://www.urqrp.org/forum/index.php
з пропозицією внести зміни у Стутут Клубу Радою Клубу шляхом простого
опитування членів Клубу:

Цитата із Форум UR-QRP CLUB -> Обсуждение Устава
us1rch від 24 жовтня о 10:07:15
>  В прикрепленном файле проект Устава с внесенными предложениями.
>  Инструкция внутри файла.
>  (Ссылка доступна зарегистрированным пользователем)

Шановний пане Вікторе!

Прошу звернути увагу на те, що нині діє попередня редакція
Статуту UR-QRP Club у якій зазначено:
"6.2. Вищим керівним органом UR-QRP CLUB є Конференція клубу, яка
скликається не рідше одного разу у два роки.
6.3. ... Конференція є правомочною, якщо у її роботі бере участь
не менше 2/3 обраних або делегованих представників клубу.
Рішення Конференції вважається ухваленим, якщо за нього проголосувало
більше половини присутніх. ...
6.4. Конференція UR-QRP CLUB обговорює найважливіші питання
розвитку QRP руху, визначає перспективи діяльності, затверджує
Статут та вносить до нього зміни і доповнення, обговорює та
затверджує звіт Ради клубу, розглядає інші питання, що стосуються
діяльності клубу, визначає форми взаємовідносин з іншими
організаціями."

Це означає, що зміни до Статуту можуть вноситися ЛИШЕ КОНФЕРЕНЦІЄЮ
Клубу.
Статут не передбачає можливості вносити у нього зміни шляхом
опитування членів Клубу президентом Клубу або Радою Клубу.
Статут не виключає, що Конференція може відбуватися у заочній формі,
але її порядок денний має містити ширше коло питань.
А саме (див. п.6.4 Статуту):
- оприлюднення звіту Ради Клубу за звітний період  (ШІСТЬ(!) років);
- обговорення та затвердження звіту Конференцією Клубу;
- оцінка діяльності Клубу у звітний період та обговорення напрямків
  його діяльності у наступний період;
- внесення та обговорення пропозицій щодо змін у Статут Клубу;
- затвердження змін у Статут Конференцією Клубу;
- вибори президента та Ради Клубу;

Керуючись розділом 6 Статуту Клубу, звертаюся до президента UR-QRP CLUB
з вимогою:
- скликати найближчим часом Конференцію Клубу (п.6.2);
- опублікувати звіт Ради Клубу про діяльність Клубу
  у звітний період (п.6.4, п.6.5);
- забезпечити проведення виборів керівних органів Клубу (п.6.7).

Закликаю усіх дотримуватися у своїй діяльності вимог чинної редакції
Статуту UR-QRP CLUB.

З повагою, віце-президент UR-QRP CLUB Ігор Сокорчук (UR3LCM)
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>