[ur-qrp-c] Re: Внесення--змін--у--Статут UR-QRP CLUB

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Oct 2011 02:12:12 +0300

Вітаю!
On Mon, 24 Oct 2011 23:35:03 +0300
UR0ET <ur0et@xxxxxxx> wrote:
> По-перше,  чинним  Уставом не визначено порядок скликання конференції,
> порядок  обирання делагатів або делегування повноважень представникам.
> Таким  чином,  для  того,  щоб  скликати  конференцію,  Рада клубу має
> визначитись  з  порядком  її  скликання  та нормами представництва. Бо
> згідно п. 6.6 саме Рада має затвердити "... інші питання діяльності UR-QRP
> CLUB".

Так, Статут не описує порядку скликання Конференції. Проте це не дозволяє
нехтувати вимогою п.6.2 Статуту скликати Конференцію Клубу не рідше раз
у два роки. Конференція Клубу не скликалася ШІСТЬ років.
Де тут істина?

> Згідно   п.   6.5.  чинної  редакції  Статуту  маємо:  "В  період  між
> конференціями діяльністю UR-QRP CLUB керує Рада клубу, котру очолює президент
> UR-QRP CLUB."

Пункт 6.5 вказує, що президент очолює Раду Клубу.
Одже, саме президент повинен оприлюднити зазначений у п.6.4 звіт Ради клубу.
Конференція має цей звіт обговорити, дати оцінку.
Відповідно до цього я пишу: "... опублікувати звіт Ради Клубу про
діяльність Клубу у звітний період (п.6.4, п.6.5);"

> По-друге,  неможливо  керуватись  цілим  розділом  Статуту. Розділ має
> конкретні пункти на які й потрібно посилатись.

Кожну вимогу до президента я супроводжую вказівкою на конкретні
пункти Статуту у дужках.

З повагою, Ігор UR3LCM
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>