[uppsalapendeln] Re: skickade detta till SJ nyss

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Dec 2002 09:16:11 +0100

Hej!
Jag var med på samma tåg, informationen på perrongen hördes inte alls inne i
tåget.
Informationen på tåget var knappt, att det blir bussar från Knivsta fick vi
höra först när vi rullade i väg 17:37
Jag fick använda armbågar för att komma med i den första bussen och var framme
i Uppsala 18:45  (en timme försening)
Vad hände med folket som blev kvar på stationen i Märsta? Det såg inte alls bra
ut.
Hur som helst missade jag föreläsning i Uppsala i alla fall, tänker nu skicka
ett brev med krav på kompensation till SJ i dag.
MVH
Dmitrij