[uppsalapendeln] Re: direkttågen em.

  • From: "Lena Lindström" <lena.lindstrom@xxxxx>
  • To: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 06 Sep 2004 11:19:23 +0200

Jag saknar också direkttågen, 17.30 var perfekt. Det är passningen till
bussarna i Uppsala som är det viktiga för mig. Som det nu är har man
alltid stress i magen att man ska hinna med. Bussarna går 10 minuter efter
tågets ankomst(långt från station!) och det behövs bara 5 minuters
försening av SJ så är det kört. Då får man vänta en halvtimme på nästa.
Och hur ofta är SJ är försenat 5 minuter det vet ju ni pendlarkolleger.

Lena Lindström