[uppsalapendeln] Re: Fel spår!

  • From: Eva Britt Karlsson <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Uppsalapendeln <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 06 Sep 2004 11:52:45 +0200

Tack Thomas för ditt uttömmande svar.

Jo nog förstår jag att det kan finnas olika skäl till varför ett tåg kommer
in på ett visst spår, men man kan ju alltid resonera med de som planerar,
för att se om det är möjligt att gå tillbaka till den ordning som rådde före
sommaren :-))

Så tack för telefonnumret och bekräftandet att det är Banverket jag/vi ska
höra av oss till.

M v h
Eva Britt

----klipp----