[uppsalapendeln] Re: direkttågen em.

  • From: "Sara Sundquist" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Sep 2004 12:48:40 +0200 (CEST)

Det stämmer inte att .25 är helt bortplockade. Nu kan man åka både 17.25
och 17.55.

Jag tror att det som vanligt är inkörningsproblem också, det var likadant
förra året innan alla pendlare hade hittat direkttågen, då var det väldigt
trångt på .10 och .40 tågen.

Apropå 7.10 så är det helt omöjligt att byta som i fjol, vi i Knivsta har
ju inget alternativ, och stå varje morgon är inte hållbart. Men nog borde
man kunna slänga på en vagn till på direkttåget, så tomt kan det väl inte
vara i vagnparken nu?

/Sara

 Jag saknar också direkttågen, 17.30 var perfekt. Det är passningen till