[uppsalapendeln] Re: Webben

  • From: Jöns Weimarck <jons.weimarck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Feb 2004 11:27:47 +0100

Det låter ju kanon!
Som sagt så är det JSP-sidor, fixar du det?
Jag skulle kunna skicka en zipfil med sidor+bilder så kan vi se att allt
fungerar!

Och du har rätt i att det vore bra om det kunde vara några några stycken som
uppdaterar sidorna. Om det är fyra stycken så behöver man uppdatera dem i
gång i månader var bara. Några som kan tänka sig detta?

/Jöns